dissabte, 9 d’agost del 2008

Montse "La màquina total"



























Hi ha que veure com li dona a l'agulla aquesta noia. Per mi que no dorm…

Us presento la primera vànova que va fer sense tenir idea de patchwork, es clar, ella va començar per la més fàcil, una de matrimoni.

Més tard, havent-la convençut sa germana per que s'ajuntes amb nosaltres, va venir un dissabte i per mi que ho va fotografiar i ho va gravar tot perquè de cop i volta tenia fets 4 blocs del sample, digueu-me si no és una "terminator".






Ve un altre dia li explico com fer un vitrall, i
en tres dies ja té fet tot el top i això que la va pescar una turmenta i se li va anar tot el retolador d'aigua (però ni Sant Pere la va poder parar). I em direu: No deu fer un altra cosa? JA!!! té dos fills i una feina.
Realment estic pensant que potser em rossega l'enveja, jo encara no he vestit la Tilda que tinc entre mans, potser ara que he començat les vacances...
Ja us ho explicaré a la pròxima actualització.

11 comentaris:

Encarni ha dit...

Hola, mama. Tengo los patrones de la taza de te. si medices tuemail te los envio. saludos desde Granada.

eugenia ha dit...

Es una superdotada!!!!! tot magnific.

angels ha dit...

jo no en se però quan veig això i el fa la meva mare tinc ganes de fer-ne. Si feu això qua no teniu temps..... quina por !!!! quan acabin les vacances tindreu que anar per les fires a vendre tot el que haureu fet per qué ja no us quedarà ningú per ragalar-li coses

sacha1 ha dit...

hola jolin si que es una maquina y ademas bien hecho felicidades de mi parte por tan bonito trabajo. besitos

Mercedes Ortiz quilter ha dit...

Realmente es increible... me gusta muchisimo y la convinacion de color es perfecta, mi felicitacion...

Marc Gòrriz ha dit...

no li vindràn els enanitos per la nit a cossir-ho no? :) de debó teniu tant de temps per fer tantes coses, i a sobre tan ràpid.. deu tenir una mena de ment superdesarrollada o algun acosa per l'estil.. a mi les coses em costa molt pillar-les, i cuan ho se fer, aleshores trigo tant que m'aborreixo.
Però bé que hi farem

En definitiva, ha quedat xulo i mes sabent que dorm igual per la nit

Marc

Lulu ha dit...

Ep! Doncs no heu vist com fa anar els "buixets"!!!! Fa puntes de coixí, punt de creu, patchwork... lo que le echen!!
Realment té molta traça..
Petonets!

Unknown ha dit...

IMPRESIONANTE! Una artistassa!! Jo vull ser com la Montse!!!!!
Laura

MontseC ha dit...

Montse "La máquina". Gràcies pels vostres comentaris. Em feu ruboritzar! Sempre he cregut que si vols una cosa, ho aconsegueixes fer. Realment he descobert el patchwork i crec que es una manera infinita de creativitat, dona molta satisfacció i t'allunya de les rutines diaries. El meu secret es posar "molt de ritme" a les feines inevitables diaries per aconseguir més temps per "crear i realitzar" coses boniques i que em donen molta autosatisfació.
Una abraçada a totes i les que no ho heu provat, animeu-vos!, us hi enganxareu.
Montse.

Anna ha dit...

Me ecanta, es genial. Ah, también me han gustado mucho los patitos! Felicidades.

Taller de patchwork ha dit...

M'encanta Montse!!!, vagi estrella aquestes feta.

Aqui us deixo uns quants links sobre tasses de te que
tambien estan en el meu blog.

Saludiños.

http://www.flickr.com/photos/patchworkpottery/sets/72157600002406583/?page=2

http://pagesperso-orange.fr/anne-les-petites-croix/patron-tasse-de-the.pdf

http://tallerdepatchwork.blogspot.com