dimecres, 23 de gener del 2008

Encara no l'hi hem posat nom però ja tenim talleret de patchwork


El dissabte passat vam començar el nostre taller a casa la Gemma, va haver-hi molt de berenar i moltes ganes de cosir. Tantes eren les ganes de cosir que el berenar no el tastava ningú. Està vist i comprovat que el pachtwork es un vici que supera fins i tot a a unes pastetes. Jo que fa més temps que hi dedico hores lliures no vaig tenir pietat ni de la xocolata desfeta ni del pastis de formatge que va dur la Laura. Hores d'ara em sembla que totes ja han acabat els deures i estan esperant la propera trobada.
Felicitats a totes, nenes,…que ho feu molt bé!!

3 comentaris:

Marc Gòrriz ha dit...

Home.. sembla que aixó de cossir guanya adeptes.. haurè de vigilar no m'enganxi a mi, encara que... aixó de cosir llibera tensions no? potser cualsevol dia demano classes jo tambè ehh jeje.

PS: posar nom.. dificil elecció


Marc

la martona ha dit...

muy chulo todo, pero como el osito de marcos ná... te lo mando un dia.

Besos

perico ha dit...

EEII cracks!!!. Alumnes entregades, resultats prometedors...espero que això vagi a més.
Felicitats!!!!!