dijous, 17 de juliol del 2008

Traductor al castellà

Perdoneu haver tardat tant en actualitzar, realment he tingut massa coses a fer aquests dies i l'he deixat abandonat.
He llegit un comentari d'una blogger, la sacha; que no entenia el català però continuaria passant. No vull fer de l'idioma un problema així que m'he buscat la vida i he trobat una solució:
trobareu un petit botó a la dreta que tradueix el blog al castellà, realment heu de provar-ho perquè les traduccions en algun cas són rocambolesques però és el millor que he trobat, seguirem investigant...
VA POR TI SACHA

7 comentaris:

Mercedes Ortiz quilter ha dit...

he encontrado vuestro blog en la revista Labores del hogar, me parece muy bonito. hace poco me traslade con mi familia a vivir a un pequeño pueblo de huelva muy bonito y acogedor, pero no encuentro cerca tiendas para comprar mis cositas de patchwork, a si que estoy de pruevas con las tiendas on line. recivid un saludo de una aficionada

MONTSE ha dit...

Je, je,je, gracies per passar a xafardeijar pel meu blog. Hi pots passar sempre que vulguis. Per cert digas-li al Manu que fa dos dies el meu marit va a començar a preguntar com funcionaba la máquina de cosir,jejeje, (estic fen una nina raggedy) li vaig explicar i quant estaba jo fen el sopar, va venir a la cuina amb un tros de roba cosida, la mare quel.... i aixo que només li vaig explicar per on passaben els fils. Res noia, jo li dic que si trec la rifa del cupó, ens comprem una caseta a la muntanya i ens retirem allà a fer coses de artesanía i a vendra al mercadillo, jejeje. Un petonet

la mama dels tres marrecs ha dit...

Hola Mercedes, una tienda que funciona muy bien por internet es:
www.fetamapatchwork.com, está en Barcelona y tienen un montón de artículos
Espero que vayas pasando y si te podemos ayudar en algo ya sabes...

Mercedes Ortiz quilter ha dit...

Muchas gracias, que casualidad por que precisamente esa es la tienda donde he hecho mi pedido, ha sido la tienda por on line que mas me ha gustado, ahora solo me queda esperar ha que me llegue y ponerme manos a la obra...os vuelvo a dar las gracias.

la mama dels tres marrecs ha dit...

Montse, jo crec que no seran els últims, jo en sé d'un que està a punt de caramel i que ja ha començat a col.laborar intensament (i això que va ser delprimers que se'n en fotia!!!

Marc Gòrriz ha dit...

Ostres de nou per aquí, ja feia temps que no pasava (el problema era internet ehh) be, ultimament també he estat liadet... porto cada mareig..
Be coses personals a banda, trobo molt be que col·loquis eines d'aquestes (i totes les possibles) per fer arribar el blog a mes gent tothom ha de poder-ne gaudir
Si algú vol riure una estona les traduccions son divertides. Entre marrecs i "corderos" hi ha un tros, però no totes son tan dolentes.
Per cert, amb la calor ja no feu mes cosetes? o es que us esteu prenent unes vacances merescudes per tornar amb nous projectes?
vinga va que aixó es com una secta!! tothom s'hi apunta :P

Marc

sacha1 ha dit...

muchas gracias por acordarte de mi la verdad esque tu blog me fascina pero no lograba entender casi nada, asi que muchiiiiiiiiiiiisimas gracias wapa. besitosssss