dimarts, 10 de juny del 2008

Ara si que sí la gran "patada" ja està aquí


Per fi puc actualitzar amb la seguretat que no aixafo cap sorpresa, perquè va ser divertit veure la cara de la mare de la Cloe quan va trobar-se tots els ànecs a sobre la taula, i desprès de dir-li que encara els hi faltava una sessió.




Estem totes tan orgulloses dels nostres "fills" que semblàvem lloques de tan que ens vam inflar.
Desprès de dos dissabtes treballant com si fóssim un taller xinès clandestí, això si millor alimentades, vàrem aconseguir la nostra fita, els 16 ànecs meravellosos.


I el més divertit en Manu va sofrir el famós efecte col·lateral dels que s'apropen al patchwork: acabar fent alguna cosa. En el seu cas, desprès d'estar fent-nos el berenar cada dia va acabar retallant etiquetes per posar el nom i la data de naixement. Davant del seus amics segur que ho nega, però jo crec que en el fons si llençaria de cap a cosir amb nosaltres.

Espero que hi hagi algú més que el Marc que comenti perquè ja em comença a fer una mica de "yuyu" saber que algú entra en el blog i MMMMMMIIIIIIIIRAAAAAA!!!! però no diu res. Apa animeu-vos que sempre alegra que algú contesti a les parrafades.

12 comentaris:

Marc Gòrriz ha dit...

oooooo per fi veiem el famos treball dels ànecs, ja tenia ganes de veurels, han quedat força be i pel que sembla teniu un altre aprenent jaja, es com les patates aquelles, les pringles, cuando haces pop ya no hay estop, jajaj

Dons molt molt macos, mels imaginava una mica diferents pero aixi m'agraden mes.



vinga va comenteu, que m'aburreixo! jaja (la vritat no, perque hi ha molt a llegir xD)


Marc

Unknown ha dit...

Aixó no es fa, si arribo a saber que surto en les fotos, em pentino!!!!!!.
Bé com que hi han proves gráfiques, no em queda més que aceptar-ho... si jo faig patchwork col·lateral, no es culpa meva, tenen moltes eines i coses per fer i no paren de xerrar... algu hi ha de treballar!!!!
Després de veure cosir, omplir i empalar pobres anecs, el meus traumes infantils no son res.
Aixó si, menjar, es menja de conya...

Unknown ha dit...

Ei!!!!! Fins ara era una "voyeur" però ara ja et postejaré! Ja he deixat el meu comentari a la part del coixinet i ara aquí!
Quins ànecs que ens han quedat! I cal dir que les fotos no reflecteixen la realitat perquè al natural són una preciositat! Quin orgull de labor, eh? I les que queden...
Gràcies per tot el que ens has ensenyat fins ara. Formem un gran "equipo A" de "Mujeres desesperadas". Je, je.
Laura

Marc Gòrriz ha dit...

yujuuuu ja no soc l'unic!!! :P

Lulu ha dit...

Eeeeeiiiiiii!!!!!!! Com una de les "Patas" de la Gran Patada, em sento orgullosa del que hem fet!!! Nenes, som unes artistasses!!!!
A quan l'ànec??? Ho dic pel tema de la paradeta a la fira de Sta. Llúcia.
Manu, comença a comprar fil i agulles que ja t'hi veig!

sacha1 ha dit...

hola bueno lo primero felicidades por el blog, los trabajos son preciosos aunque me encantaria entender los textos saber que cuentas en cada trabajo que realizas, pero bueno que se le va hacer,seguire viniendo solo a mirar, hasta lueguito.

MONTSE ha dit...

Hola felicitats per tots aquets anaguets tan macos i per aquest blog tan "xulo". Manu no et preocupis, no tens perque abergonyirten, el meu marit fa punt de creu i n'està ben orgullos, i no s'en amaga si el veuen al camping fen punt de creu. Per cert ahir vaig descubrir també un nen que es diu Dídac que te un blog de patch, si aneu al meu blog punxeu l'enllaç. Una abraçada. Montse

Júlia ha dit...

Hola Noies, jo també sóc mare (una nena de 6 i una altra de 3) i també necessito una estona per a mi. Amb les meves amigues, que ja tenen els fills grans, quedem un cap de setmana al mes per anar de compres (Fet a mà), Sitges és cita obligada, Saló del Hobbby...etc. El pachwork i el punt de creu són la meva teràpia. Júlia de Cerdanyola del Vallès

Blanca R.C. ha dit...

Dentro de unos días voy a ser abuela y en el blog de espatchwork he visto estos patitos para regalar a los invitados del bautizo.
Mi correo es: blanca-remis@bem.es ¿sería posible que me enviaseis el patrón’ es que me encantaría sorprender a mi hija con estos patitos para cuando bautice a su niño.
Muchas gracias.

la mama dels tres marrecs ha dit...

Julia, has de prova a cosir també amb les amigues, de veritat que encara t'enriqueixes molt més, es divertidíssim

A.C.G. ha dit...

Hola, acabo de descubrir aquest blog i m'encanta. Amb els anecs m'has donat una idea genial per el naixement de la meva filla. Podries explicar-me com els has fet. Jo no sóc experta, però estic començant en el món de la costura. T'agraïria que m'expliquessis com fer-los.
Gràcies i felicitats pel blog. El meu mail: dimoniet79@hotmail.com

Yola ha dit...

En primer lloc, felicitar-vos pel blog. I ara, sí, les presentacions:
Hola, soc la Yolanda, Yola pels amics. Fa 5 anys vaig començar a fer patch com a hobbie estant embarassada de la Laia, la meva filla gran. Vaig continuar amb el neixement de la meva segona filla, la Mireia, que ara en te 3, per aprofitar el temps estant de baixa, i no ho deixat des de les hores. He estat a El Talleret del Passeig Maragall, al Fil d'Or de Terrassa, al taller de la Carme també a Terrassa i actualment a Dona del carrer provença de Barcelona. M'agradaria conèixer persones amb aquesta afició i algun temps lliure per fer trobades i formar un grupet, penso que pot estar bé. Gràcies i fins aviat.